Warlords Battlecry III:
Hello mindenki!Unstopable vagyok, és a kedvenc stratégiai játékomat fogom most bemutatni....
Történet:Na ez egy nagyon jó pontja a játéknak.A tervezők(akik mellesleg az Enlight,amugy más játékukat nem is nagyon ismerem, de ez egyértelműen mestermű)Egy egész kis történelemt találtak ki a játéknak.Sokáig lehetne ecsetelni,de igazándiból a történet 3800 jan.1.-n játszódik Etheria világában,ahol a Selentine birodalom felfedez egy új, déli kontinenset,gyíkemberszerű élőlényekkel,akik sokkal primitívebbek náluk(habár még ők is csak a katapultnál tartanak),viszont birodalmuk gazdag mindenféle ásványkincsben,így le akarják igázni őket.Mi is ide indulunk fosztogatni,de előbb teszünk egy kis kitérőt a Sundered Isle-re,ahol Mordanion herceg 1032-ben elmondta a pusztulás varázs igéjét,(azóta nem túl jó hely a világ)és megnyitott egy démoni átjárót a másvilágba.Most a fényelfek őrzése alatt van,de amikor oda érünk, látjuk,hogy a teljes őrséget legyilkolták,de találunk egy túlélőt, aki elmondja, hogy egy Sharati(gyíkemberek)sámán jött segítségért,de elhajtották,ezért kinyitotta az átjárót,és kiengedett valamit,amit nekünk kell megállítanunk,ezenkívül töltéseknél történelmi feljegyzéseket,és a fajok vezéreinek élettörténetét olvasgathatjuk,habár szerintem senki nem tud olyan gyorsan olvasni, hogy végig olvassa,de azéert remek ölet volt,és látszik hogy foglalkoztak a játékkal.10/10
Grafika:Ajajj.A játék 2004-es.Vagyis kb.egyidős a PoP Warrior within-nel,de szinte a játék 2d-s.Ugy 2,5d-s.Mondjuk ez egy hatalmas játék,úgyhogy a grafika rondasága jó arra,hogy csökkentsük a foglalt helyet és a gépigényt.A tájak egész szépek,de teljesen mozdulatlan,élettelen.A karakterek már jobbra sikerültek.De azért alapjában véve a grafika nam játékélmény romboló.10/5
Hang/Zene:A zenék tökéletesek.Nagyon illenek a játékhoz,és csak angyon sok idő után válnak monotonná,és nem az összes .Az egységek,és épületek hangjai is jók,Főleg a beszólások.De azért nem annyira nagy durranás.10/5.
Játékélmény:A játék nagyon érdekes, és a történet magával ragadó, plusz van az az érzés,hogy ha ezt itt most megcsinálom,valyon hogy fog folytatódni a történet?Mondjuk ha nagyon sokáig tart egy pálya,az monotonná válhat, és ha sokáig toljuk egy fajjal, akkor azt megunhatjuk.10/7
Szavatosság:Erről azért nem tok sokat, mert eddig 1,5-ször sikerült kijátszanom a játékot!!!Nagyon hosszú a játékmenet,felfoghatatlanul,najó azért nem, de simán lepipálja mondjuk az assassins creed-et.
Fajok+Kasztok+egységek(figyelem,leghosszabb bejegyzés következik...még egyszer gyors kijátszom hogy mindent leírhassak neketek):
Kasztok:
Warrior:Erős közelharcos,ehhez illő képességekkel. Assassin:Képes egy ütéssel instant ölést végre hajtani. Mage:Néhány varázslat fajta alapismereteit ismeri. Archmage:Sokkal erősebb mint a mágus,de alacsonyabb a többi képessége. Pyromanta:Tűzmágus Cryomanta:jégmágus Daemon Slayer:Plusz sebzés démonok ellen Death Slayer:plusz sebzés élőholtak ellen Dragon Slayer:plusz sebzés sárkányok ellen Necromancer:Nekromantikai varázsló Death Knight:Nekromanta,de gyengébb, és fizikailag erősebb. Druid:Természet varázsló. Ranger:Gyengébb természet varázsló, de fizikailag erősebb Merchant:Csökkenti a költségeket. Tinker:Növeli az épületek épülési sebességét, és az életüket. Alchemist:Alkímiai mágus Summoner:Megidéző Chieftian:Növeli a lovas egységek tapasztalati pontjait Paladin:Difenzív harcos, alap gyógyvarázslati ismeretekkel Healer:Gyógyító mágus Nos azthiszem ennyi,de ha kihagytam valamit bocsi!
Fajok:
Knights:
Az Arkandiai lovagok a béke őrei,legfőbb ellenfelei az élőholtak.Legfőbb egységei a lovagok, amik erősen páncélozottak,és bónusz sebzésük van gonosz lények ellen.
Orcs:
Az orkok mindenkinek az ellenségei.Primitívebbek az embereknél,de többen vannak és kegyetlenebbek is.
Legfőbb egységei az óriások és ogrék.
Empire:
A selentine birodalom vezető hatalom Etheriában .A fő történeti szál is hozzájuk csatlakozik.Ők is emberek.Fő egységeik a mágusok.
Dwarf:
A törpök kis növésű, de erős harcosok akik a hegyekben laknak.Közel harcban nagyon erősek.Fő egységeik a páncélos közelharcosok.
Dark dwarf:
A sötét törpöknek van etheriában a legmodernebb technológiájuk(gőzgép).Képesek mechanikus egységeket maguk helyett a harcba küldeni.Főbb egységeik a gólemek.
Fey:
A tündék a játék leggyengébb faja.Komolyan.Harmat gyengék.Csak lebeszélni tudlak titeket róluk.Fő egységeik a tündérek, amik nagyon gyengék.
Daemon:
A démonok a játék főgonoszai.Ők tehetnek minden rosszról ami csak etheriában történik.Fő egységeik a démonok.
High elves:
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.