Bloggerek

A Bloggerek elérthetősége: bloggerek@freemail.hu ide küldhetitek kérdés és kéréseiteket. A facebookos oldalunk pedig ez:

  http://www.facebook.com/pages/Bloggerek/304894982884549?sk=wall

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2012.08.27. 21:59 BALAGE

Demo bemutató- Red Faction Guerilla

Hello mindenki itt ismét Balage a következő demó bemutatóval, ami nem másról fog szólni mint a Red Faction Guerilláról. Tudom régi játék de én nagyon megkedveltem, még anno a legeslegelső Red Factionnal játszottam, aki nem tudná egy FPS-ről van szó ahol először mutatkozott a pályarombolás elődje, egy darabig fúrhattunk a föld alá, meg ilyesmik, viszont amiről most van szó, az a videojátékokban ha nem is először de legjobbra sikerült rombolási fizikus motor, ezt már a Bad Company első részében láthattuk de az sem ez a fizika, ott jóformán csak a házak külső falát rombolhattuk de tök mindegy volt hogy milyen pontjait lőttük a háznak, ha sokat belelőttünk és körbe a falakat leromboltuk akkor összedőlt a ház, a Red Factionban normális rombolhatóság van, ha nem is a legtökéletesebb rombolás de eddig AZ. Szerintem ez nem is fog megváltozni egy jó darabig. Ami miatt azt mondtam hogy nem tökéletes az az hogy majdnem 0.5m*0.5m-es darabokra esik szét viszont van súlyuk a tárgyaknak amit persze szintén nem volt egyszerű megcsinálni ugyanis ha széttörünk valamit akkor az persze nem fog ugyanúgy 4 tonnát nyomni és itt is van egy kis baki, volt hogy egy egész házat magamra döntöttem és épp hogy lement az életem, de volt olyan is hogy rám esett egy villanyoszlop és meghaltam. Na de mind egy. A demóban 1 küldetést teljesíthetünk, aminek az a lényege hogy egy Walker nevű "kis" robotot kell ellopnunk az ottani katonáktól, 
a játék sandbox műfajt erősíti, jó sok jármű változatosak is, rengeteg lehetőség, (pl az autóbomba, vannak a tapadós bombák amit ha a kocsira szerelünk és berontunk vele egy ellenséges bázisra és kiugrunk még az ütközés előtt, akkor a kocsi szépen áttöri a falat és bentről felrobbanthatjuk az egész építményt) a robbanások lökőerejére is figyeltek, ugyanis kocsikat feldönthetünk vele vagy kilőhetjük kedvenc munkásunkat a levegőbe (Mason a karakterünk :D). A játék fegyverek terén is tele van pakolva mellesleg a teljes verzióban még multiplayer is van, ahol vannak különböző skilljeink, (pl gyógyulás, erős lövés/ütés, láthatatlanság is van meg ilyenek).
A grafika szerintem hozza a 2009-es színvonalat (remélem nem bas*tam el az évszámot, úgy mint a Transformers esetében :D) szokásos textúrák meg minden az élsimítással baj van konzolon, ugyanis a Full HD Tv-n HDMI kábellel is annyira pixeles mint a Minecraft :D na jó annyira nem de azért a felbontásra legalább figyelhettek volna mert azért ront az összképen, a táj egyébként jól kivan dolgozva, de mit is mondjak a színvilágra Mars :D (komolyan 2 domináns szín van a játékba a vörös és a sárga ennyi )
A játék egyébként zónákra van felosztva, van a nagyon vörös valami szürke sziklás is asszem még havas is de nem tudom biztosra meg még azt hiszem 3-4 táj van még. 
Nekem nagyon tetszett a játék, próbáljátok ki ha nme tetszik akkor nem tetszik személy szerint ezt az egy küldetést már csak a rombolható környezet miatt 20x megcsináltam már meg még 30x csak mert meghaltam mikor rám dőlt a ház :D (am nem viccelek komolyan stimmelnek a számok) 
Na mind egy jó szórakozást hozzá, aztán vigyázni a fejre.
Na hello 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bloggerek.blog.hu/api/trackback/id/tr114736063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása