Bloggerek

A Bloggerek elérthetősége: bloggerek@freemail.hu ide küldhetitek kérdés és kéréseiteket. A facebookos oldalunk pedig ez:

  http://www.facebook.com/pages/Bloggerek/304894982884549?sk=wall

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.12.27. 21:40 BALAGE

Little Big Planet

LBP blog.jpgHát sziasztok, Balage vagyok, és mint már írtam egy PS3-at kaptam Karácsonyra, és hát 3 játékom van rá(Little Big Planet, inFamous,Dante's Inferno), de a kedvencem a Little Big Planet. Sok játékvideót és tesztet láttam a játékról mikor még csak ez a f*s halmaz számítógépem volt, és még számítógépet terveztem, aztán belegondoltam hogy PS3-pn több és jobb játékok vannak mint PC-n így hát egy hónappal ezelőtt eldöntöttem hogy PS3-at akarok venni, és egyből tudtam hogy kell nekem a little big planet.

Történet: Kijátszottam a storyt, és valamiről biztos hogy szó volt benn, de a profi angol tudásommal, meg amennyire érdekelnek a játékok történetei: nem is érdekelt, meg igazából nem szeretek lehúzni azért egy játékot mert nincs vagy nem értem a történetét mert túl bonyolult, magyarul: le*zarom. 10/-

Hangok-zenék: kiváló hangok és zenék vannak a játékban, és egyáltalán nem idegesítőek, 1 pálya volt amikor agy fa*zt  kaptam a zenétől, de igazából a pálya nehézségének fokától, szidalmaztam az egyébként teljes mértékben hangulatfokozó zenét. A hangok egyszerűen mesések, valamint a 7.1-es hangkártya miatt egyszerűen, átérezzük kicsi sack boy kalandjainak szépségét. 10/10

Grafika: ha szebb lenne már vakítana. Komolyan mondom annyira szép, és részletes a grafika hogy azt el nem lehet mondani. Jó a kosztümök (ruhák) kicsit lehettek volna részletesebbek, de a táj meg a többi egyszerűen annyira gyönyörű, hogy némelyik pályán megálltam nézni a háttért, annyira tetszett. 10/10

Játékélmény: hát igen bizony elérkeztünk a játéktörténelem csúcspontjához, annyira jó szórakozást nyújt, ugrálós, és jó, valamint kicsit durva is (na jó nem, csak mikor kettétépjük a tojást, meg jönnek az UFO-k, fú mekkorát röhögtem), ráadásul ha kész a story, és a szó szerint 900 item összeszedése, plusz az hogy halál nélkül megcsináltok minden pályát, akkor jön a hab a tortán, a játékosok által készített pályák, amiből valami 5836 db van és ha azokat is végigjátszottátok akkor még van egy nagyon könnyű és felhasználóbarát map editor, ja és a bónuszpályákról még nem is beszéltem. Abóól is van vagy 20. Ja és hogy ezt mind úgy hogy co-operációs módban, haverokkal, barátokkal, tesókkal. Aki evvel a játékkal nincs el 3 hónapig az, mennyen barbie babázni. Ez a játék kurva jó 10/10 ha lehetne akkor adnék rá 10/20at is.

A játék lényege, a különböző akadályok kikerülése, ugrálás, sack boy-unk öltöztetése.

Igazából többet már nem is tudok mondani maximum külömböző videókat feltölteni youtube-ra hogy milyen pályák vannak és ilyesmiket.

Látogassátok a Blogger team Facebook-os oldalát is, ott inkább hülyülünk meg osztjuk egymást de majd alakul még. :http://www.facebook.com/groups/269224506469561/ Írjatok komit, na léptem, szevasztok. 



Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bloggerek.blog.hu/api/trackback/id/tr523500075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása