Bloggerek

A Bloggerek elérthetősége: bloggerek@freemail.hu ide küldhetitek kérdés és kéréseiteket. A facebookos oldalunk pedig ez:

  http://www.facebook.com/pages/Bloggerek/304894982884549?sk=wall

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.07.14. 17:26 jak21

Outland demo

http://media.gamebandits.com/images/xbox-360/10005/outland-xbox-360-packshot-1-151.jpg Sziasztok én Jak és ma az outland demojának élmény beszámolóját fogjátok hallani amit most játszottam ki xboxon több mint 1 óra alatt,És nagy hatással volt ezért úgy döntöttem hogy írok róla egy élmény beszámolót. Épp nézegettem az xbox liveon az arcade játékokat és ezt találtam: outland.megnézetem róla egy képet és ezt gondoltam teszek vele egy próbát. így hát letöltöttem és elindítottam a játékot és egy képregény szerű bevezetés fogadott egész szépen meg lett csinálva de láttam már ennél jobbat is. majd elindult a játék. A játék grafikája szép jól vannak megcsinálva az árnyékok és a karakterek is a látvány pedig fantasztikus : http://360.mmgn.com/Lib/Images/Walkthroughs/Normal/Outland-FAQ-1069315.jpg A zenék is szintén nagyon jók és a hangokra se lehet panasz. A játékban egy fegyverünk van a kardunk ezzel tudunk felfelé lefelé és oldalra ütni a játékban nincs különösebb képességünk csupán annyi hogy tudjuk változtatni úgymond az auránkat két féle színre pirosra és kékre. ez csupán arra szolgál hogy néhol vannak piros és kék platformok és a pirosra csak akkor tudunk ha az auránk piros kékre pedig csak csak akkor ha az auránk kék valamint arra hogy ha egy ellenfélnek piros aurája könnyebb megölni ha nekünk kék auránk van és ugyanez fordítva.ez gy kicsit nehezebbé teszi a platformok közötti ugrálást. Szóval remek játék jobban mondva demó és valószinüleg várható a teljes játékról a tesztem ugyanis csak 800 pont azaz 3500 ft :). Kösz hogy elolvastad!Épitő kommentek jöhetnek :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bloggerek.blog.hu/api/trackback/id/tr23067647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása