Bloggerek

A Bloggerek elérthetősége: bloggerek@freemail.hu ide küldhetitek kérdés és kéréseiteket. A facebookos oldalunk pedig ez:

  http://www.facebook.com/pages/Bloggerek/304894982884549?sk=wall

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2011.05.06. 18:42 BALAGE

Toy Story 2

Történet: Van egy Andy nevű kisfiú, akinek sok játéka van. A film első részében kapott egy Buzz nevű játékot. Először azt képzelte magáról hogy ő egy "csillag kadét". Andy többi játéka nem hitte el neki, és később már ő maga sem. A lényeg az hogy ezek a játékok élnek és egyik barátjuk Woodyt elrabolja egy El nevű fickó. Buzzék a megmentésére indulnak.
És nekünk a közben történteket kell átélnünk Buzzal.
Ez a játék gyerekeknek készült az tény de akkor sem egy nagy durranás, ám ettől függetlenül 10/8

Grafika: A játék 2000-be készült és így nem is kérdés hogy a 3D megjelenítés még igen csak lapos volt. Ennek ellenére hogy kicsit kockás. Hogy Lalee szavával éljek "baltával faragott". De egy 2000-s játéktól mit vár az ember. Én kiskoromba nem is figyeltem a grafikát. De végül is szép.10/7.

Hang-Zene: Hát mit ne mondjak a zenék tök jók, ugyanis a film zenéje van benne ami nekem nagyon tetszett.De ott vannak a játék hangjai. A véleményem az hogy még ha a kornak a hangokhoz nagyon nincs is köze de szerintem nagyon jól összerakták. Mondjuk amikor Buzz megsérül olyan mintha böfögne egyet. Ettől eltekintve jól összerakták. 10/9

Játékélmény- Szavatosság: Látjátok most eltérő módon a megszokottól, a szavatosság és a játékélmény egybe van. Ez azért fontos mert én ezt a játékot 2x vittem végi, és közben nagyon élveztem egyszer 8, majd 10 évesen(áh régi szép idők:D). A játék hangulata a kisebb korosztályt nagyon meg tudja ragadni. Hiszen a picik nem nézik a grafikát             ( jómagam sem néztem XD) és a hangokat, néha néha röhögnek egykét furcsa dolgon, de ettől függetlenül élvezik. 

A játékot ugye 2000-be adta ki a Pixar. A film alapján készült és még pár a filmbe nem látott elemek kerültek bele. Minden pálya úgy játszódik le hogy vannak különféle feladatok. Ilyen Pl.:Mikor a kutyának össze kellet szedni a csontjait amiért egy Planétát kapunk. Vannak a pályákon főellenségek melyek legyőzéséért szintén kapunk egyet. Egy pályán maximum 5-öt lehet összegyűjteni vannak különféle főellenség elleni küzdelemek ez annyiból áll, hogy vagyunk egy nagy arénában és le kell győznünk ellenfelünk különböző technikákkal. Ugyanis valamelyik ellenség a sárga lézert nem szereti valamelyik ha pörgünk Pl.: Zurg a játék igazi főellensége. A pályák között a filmből kivágott jelenetek vannak ami szerintem igen ötletes megoldás. Mára már megszokott "stratégiává" vált a játékkészítésben hogy egy filmből vágnak ki jeleneteket. A főellenség pályákhoz visszatérve még annyit hogy ezeket a planétákat azért kell gyűjteni mert, egy bizonyos számú planéta kell ahhoz hogy Zurgöt ki tudjuk " hívni". A játékról már nem szeretnék többet írni akinek tetszik a Toy Story és nem zavarja a grafika akkor ajánlom hogy próbáljátok ki. Sziasztok.
 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bloggerek.blog.hu/api/trackback/id/tr312882983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2011.05.15. 10:54:31

Gyerekkorom egyik kedvenc játéka volt. :D Máig szívesen előveszem, XP-n még fut is normálisan.

BALAGE 2011.05.18. 21:59:02

@Nuclearvision: Hát igen én is nagyon szerettem, és még szeretem is a, Toy Storyr.
süti beállítások módosítása