Bloggerek

A Bloggerek elérthetősége: bloggerek@freemail.hu ide küldhetitek kérdés és kéréseiteket. A facebookos oldalunk pedig ez:

  http://www.facebook.com/pages/Bloggerek/304894982884549?sk=wall

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2011.02.26. 11:00 bloggerek

Iron Man

  Hello minden kedves olvasó elnézéseteket kell kérnem hogy ilyen rég nem volt egy teszt sem.A nevem Balage és máma az Iron Man nevű játékot mutatom be nektek.

Történet:Egy Tony Stark nevű fegyvertervező ember elutazik Ázsiába hogy bemutassa legújabb fegyverét a Jerico rakétát.Vissza úton megtámadja őt és az őtvédő katonákat egy 9gyűrű nevű terrorista csoport majd Tony mellé esik egyik rakétája felrobban, nem öli meg viszont halálos dolog történik vele, a felrobbant rakétának a repeszei belefúródnak Tony testébe és a vérkeringése miatt a repesz a szívpitvar felé veszi az irányt.Ekkor mikor még elvan ájulva a 9gyűrű beviszi őt a bázisukra ami egy koszos barlang.Ott megkérik Tonyt hogy csinálja meg a Jericó rakétát, úgy tesz mintha a fegyvert csinálná de közben egy fémpáncélt csinál és evvel szabadul ki.Majd a saját lakásán megcsinálja az igazi vasember páncélt és segít az embereken.Ugye nem kell mondanom mivel a korszak legnagyobb fegyvertervező cég a Stark Industries vezérigazgatójává kinevezik apja után ezért nem a híd alatt lakik.Ja és szerintem a csávó Milliárdosde mindegy. 10/10 Nagyon eredeti.

Grafika:Fú ha hát ez nagyon ronda lett szerintem olyan textúrák meg elmosódások vannak hogy ha az ember aki előtte 2 órát COD 7-zett azután elhányja magát.Nekem speciál nagyon nem tetszik, ráadásul a játék 2008as. Szégyeljék magukat.Főleg hogy minden ember ugyan úgy néz ki olyan túl egyszerű és még ronda is.A robbanáseffectek azokról meg nem is beszélek mert kiköpitek a ........ . 10/4 FÚÚÚÚÚÚÚÚÚJ

Hangok-Zenék:Hát ez sem a legjobb a hangok nagyon gyengére sikerültek a szinkron is.Főleg Tony hangja olyan mintha robot lenne nagyon ratyi.A filmben nem ilyen rezgő hangon beszél a páncél alatt nekem ez nem tetszik.A zenék hát nem igen figyeltem rá de szerintem nincs is benne zene. 10/5 Csak azért lett 5 mert legalább a fegyverhangok egész jók.

Játékélmény:Hát a ronda grafika lehúzza a játékélményt.De nem rossz csak mindig ugyan azt kell csinálni az első 3 pálya után nem mutat semmi újat a játék.Na jó van benne pár újdonság de az is csak főbossoknál. Én 2x majdnem kijátszottam de azért majdnem mert az utolsó pálya irreálisan nehéz nem készít fel rá a játék.Ha minden pálya ilyen lenne azt hiszem a tervezők is meggondolták volna hogy piacra dobják-e. 10/7 Egész jó.

Szavatosság: Nagyon hamar megunja az ember 2x majdnem végig vittem és most is letöltöttem és már az 5. pályát meguntam azóta is ott áll mintegy 3 hónapja biztosan.
10/5 Csak mert eleinte szórakoztató.

Én nem ajánlom de ha szeretitek a SEGA-t meg az Iron Mant akkor próbáljátok ki de első nekifutásra is már monoton lesz mindig ugyan az.

Most minthogy leírnák a játékról egy nagyon hosszú szöveget inkább itt egy Gameplay. Sziasztok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bloggerek.blog.hu/api/trackback/id/tr522691981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása