Történet: A Need for Speed Underground 2 egy gigászi, szabadon bejárható városban játszódik, ami öt különálló, de kapcsolódó részből áll. A játék óriási világot tár eléd, ahol ínyencként csemegézhetsz a legkülönfélébb útszakaszok közül. A város felfedezése közben rivális versenyzőkkel találkozhatsz, akiktől súlyos leckéket kaphatsz az alvilági módszerekről, és akikkel kiállhatsz a város legveszélyesebb pályáin. És az a cél hogy a végén hirhett versenyző legyél. 10/
Grafika:A játékban egy szép részletes grafikát kapunk ahol a kocsikon a lényeg és azokat ki is dolgozták úgy ahogy kell. Változatos szép pályák és a garázs sem rossz. 10/
Hang-zene: jó hangok vannak a motor bugása a nitro a kerék csikorgás mindezek jók lettek. 10/
Szavatosság:Hát tulajdonképpen jól bírja bár én a végén mindig kicsit elszoktam unni azokat a hosszú versenyeket a végénél de kilehet bírni. 1 kijátszást kibír. 10/
Játékélmény: Ezzel semmi gond nagyon bele lehet éln magunkat a kanyarokba a sebességbe nagyon jó. 10/
Autók:
Hát ennyi autó lenne és tuningolásban sem az utolsó ugyanis a Need for Speed Undergrund 2 a sorozatból a legtöbb tuningal rendelkezik. Minden részletre gondoltak a lámpa színétől a forgó tárcsáig. A versenyek mások és szabad módban minden garázsban mások a tuningok. Egészen egyedi kocsikat lehet csinálni, és az utcákon végig repeszteni 220-al. Az utcákon már versenyautókat kilehet hívni akiket bizonyos távba lekel hagyni, és elnyerjük a pénzét de ha ő hagy le minket akkor mi vesztünk a pénzből. Aztán a már látott és megszerzett pályákon mehetünk sima versenyt career módon kívül. Hát a kocsinkon nagyon részletesen megszabhatjuk hogy hogyan nézzen ki a kocsi. A karosszériát, neont, a csomagtartóba erősítőket, neont, nitro palackot, monitort és hangfalat is tehetünk. A motorháztető és az ajtók kinyitási módját megváltoztathatjuk, Ez fényképezéskor hasznos. Szénszálas motorháztető csomagtartó.... Természetesen a matricák sem maradhatnak ki. A kocsi belsejében is cserélhetünk alkatrészeket, természetesen a kocsi nem néz tőle jobban ki de gyorsabb erősebb lesz. Aztán a kipufogó, lámpák, de még a nitro kifújási módját is megváltoztathatjuk.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.