Bloggerek

A Bloggerek elérthetősége: bloggerek@freemail.hu ide küldhetitek kérdés és kéréseiteket. A facebookos oldalunk pedig ez:

  http://www.facebook.com/pages/Bloggerek/304894982884549?sk=wall

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2011.01.15. 19:29 bloggerek

Lugaru HD

Helló Mindenki! Szeretném bemutatni ezt a játékot: Lugaru HD. Először is ez egy szerintem nagyon élvezetes és jó játék. Az izgalom amikor az ellenség nem lát és te hátulról lecsapsz rá. Szoval nekem első látásra nagyon tetszett. A történetet magam sem ismerem nagyon de annyi a lényeg ha Challenge módban játszunk hogy kijátszuk az összes pályát. A játékélmény fokozására a legjobb, hogy fegyverek is vannak a játékban. Amik közül a kedvencem a bot és a kard. De van ezenkívül kés is. A késben az a  kedvencem, hogy mikor az ellenség üldöz, megállsz, és nekidobod a kést, amit a Shift+Q billentyüvel hozunk be gyorsan lenyomva. Csak szólok, hogy ne keverjük össze, mert van simán Lugaru is, már mint játék. Játékélményre 10/8-at adnék.

 

 Grafika: Szerintem egész jó a grafika de azért nagyon sok hiba van bent. Ezért erre 10/7-et adok.

Hang / Zene: Szerintem a zenék alapok, de nem olyan rosszak. A zene megváltozik, amikor elkezdenek üldözni. Ez is tetszik benne. Hangok közül a vér, a kard, a fegyverek effekte nekem nagyon tetszik. Szoval sztem: 10/8

Szavatosság: Szerintem (pontosan nem tudom de) valamivel régebbi játék, de elég nehéz kijátszani. Én is kb. 2 max. 3 hét alatt jutottam el a 14. pályáig. Úgyhogy erre 10/8-at adok.

Fegyverek:

Kés:amit lehet használni dobófegyverként, simán ölni, vagy speed killezni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kard:amivel simán ölni, vagy speed killezni is lehet.

 

 

 

 

 

 

Bot:Ez a játékban a legerősebb fegyver mind ellenség kezében, mind a karakter (Turner) nél.

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bloggerek.blog.hu/api/trackback/id/tr472586334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása