Bloggerek

A Bloggerek elérthetősége: bloggerek@freemail.hu ide küldhetitek kérdés és kéréseiteket. A facebookos oldalunk pedig ez:

  http://www.facebook.com/pages/Bloggerek/304894982884549?sk=wall

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.11.03. 12:16 bloggerek

Napi Vicc

 

Üdvözlök mindenkit Pisthy vagyok és ez itt a Vicc Rovat, ahová bakikat és egyéb vicceket fogunk feltölteni. Reméljük hogy sokaknak tetszeni fog az ötlet és sokat nevettek majd.

Két ördög találkozik. Az egyik vidám a másik szomorú. A vidám 
megkérdezi a szomorút.- Miért vagy szomorú?- Az utóbbi időben sok gondot okoznak nekünk a halott programozók.- Miféle gondokat?- Például tegnap az egyik láncfűrésszel a fél részleget likvidálta, 
mire sikerült neki megmagyarázni, hogy ez nem a DOOM folytatása.


Két informatikus beszélget

:- Szia! Kölcsön tudnál adni nekem 1000Ft-ot?

- Inkább adok 1024-et, hogy kerek legyen!

  Az első osztályban a tanítónéni megkérdezi:- Mit mond a tehén?- Múú.- Mit mond a macska?- Miáúúú.- Remek! És az egér?- Klikk!

Csiga sétál az erdőbe és mondogatja:
-Hülye vagyok, hülye vagyok.
Áh nem is vagyok hülye. Ezt le is kopogom a házamon.
kopp kopp.
ki az?
hülye vagyok hülye vagyok.

Részeg ül a kocsmába és nézi a konnektort.
Egyszer csak megszólal:
Mi van kismalac befalaztak?

Egy hívás fut be a a tűzoltósághoz:
-Segítsenek gyorsan tűz ütött ki a házamban.
Mire a tűzoltó:
-Vízzel locsolta már?
-Igen persze.
És tűzoltó készülékkel próbálkozott?
Igen hogyne.
Akkor nem tudunk segíteni mi is csak eszt csinálnánk.

Az állatok közös vécéjén kitört az ablak. A bagoly össze hívja az állatokat hogy mi történt.
A nyuszika jelentkezik, hogy ő volt.
-Hát az úgy történt, hogy álltam a vécé ajtaja előtt és vártam a soromra de a medve kinyúlt megragadott és kitörölte velem a popsiját, kidobott az ablakon és kitörött.
oké nyuszika de legközelebb vigyázz!
másnap megint kitörött üvegér gyűltek össze.
Mókus felteszi a kezét és elmeséli mi történt.
Ugyan az ami a nyuszikával. a medve behúzta kitörölte a mókussal a popsiját és kihajította.
Mókusnak is csak annyit mondtak hogy legközelebb vigyázzon.
Harmad nap már az egész budi hiányzik mintha felrobbantották volna.
Össze gyűlnek az állatok hogy ki volt az.
Felteszi kezét a süni....

 Pistike megy haza az iskolából.
-Apa van egy jó rendőrös viccem.
-De hát kisfiam én is rendőr vagyok.
-Nem baj apa majd lassan mesélem.

 

Két nő beszélget.
a barna aszt mondja : Huh nagyon rossz volt a tegnapi áramszünet 1 órát álltam a liftben.
Mire a szőke : háh az semmi, én 4 órát álltam a mozgó lépcsőn!
 

Egy kórház folyosóján 4 ajtó,rajtuk tábla:
1.:Szép, de buta gyerekek.
2.:Csúnya és Buta gyerekek
3.:Nagyon csúnya, és nagyon buta gyerekek
4.:Kovács Dezsőke

 

Szeretem a szemed mely kancsal és üveg,
Szeretem a füled, mely elálló és libeg.
Szeretem az orrod két pici lyukát melyen a bácsi gyors röhögve robog át.
Beléd estem, mint vak ló a gödörbe,
Érted sírok a felmosó vödörbe.
Ha méhecske volnék, Neked gyűjteném a mézet eleségül,
S ha marha volnék, hozzád mennék feleségül.
De mivel nem vagyok, sem méh, sem marha,
Így hát, kedvesem . . .
Mehetsz a francba !!
 
Tanár a diákhoz:
-Fiam szeretné látni a házi feladatodat!!
-Hát aszt én is.


Medve sétál halál listával a kezében. Találkozik a rókával.
-Te medve hallottam hogy készítettél egy halál listát, Rajta vagyok?
-Igen róka rajta vagy.
Róka megijed, és megkéri a medvét hogy had búcsúzzon el a családjától.
A medve elengedi.
Róka elbúcsúzik a feleségétől, gyerekeitől aztán vissza megy a medvéhez.
a medve szétmarcangolja majd megy tovább.
Találkozik a farkassal ugyan úgy történik de a végén a medve szétmarcangolja.
a medve megy tovább.
Találkozik a nyuszikával.
-Te medve hallottam a halál listádról, Rajta vagyok?
-Igen nyuszika rajta vagy.
-Te medve és nem lehetne kihúzni a listáról?
-De



Agresszív kismalac a városban egy emeletes épület falát üti.
Kiszólnak a házból.
Kismalac ne üsd a falat mer lejön a vakolat!!!
Had jöjjön aszt is szétverem!


Petőfi bemegy a Pilvax kávéházba Március 16-án.
megkérdezi tőle a pincér:
-Kérsz egy Unicumot?
-Áh nem. tegnap is ittam egyet és nézd mi lett belőle.


Agresszív kismalac megy a fagyizóba.
-Kérek egy kombócot.
Milyet csokisat, epreset?
Te dolgozol itt te tudod nem?!!!!!!!!!!!!!

Nyuszika megy az erdő szélén, egyszer csak leesik....

Egy férfi bemegy az étterembe és kér egy rántott galambot.A pincér ki is hozza, de a pasasnak nem tetszik benne valami.

-Elnézést, de ez a galamb friss?

-Hát persze hogy az.

A férfi belebök a villájával, de az valami fémesnek ütlözik.Megnézi és látja  hogy egy gyűrű az, egy üzenettel:

Holnap támadunk-Napóleon.

 

Két rendőr beszélget:

-Képzeld a feleségem milyen hülye, vettem neki egy hűtőszekrényt és még mindig teknőben mos...

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bloggerek.blog.hu/api/trackback/id/tr482419398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása