Bloggerek

A Bloggerek elérthetősége: bloggerek@freemail.hu ide küldhetitek kérdés és kéréseiteket. A facebookos oldalunk pedig ez:

  http://www.facebook.com/pages/Bloggerek/304894982884549?sk=wall

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2011.01.14. 19:07 bloggerek

Penumbra Overture

 Penumbra:Overture(1. epizód):

 Hello emberek!Unstopable vagyok, én csinálom flash games rovatot, ha valaki nem tudná.Éppen balage-nél voltam, amikor beszélt nekem egy horror játékról.Megnéztük youtube-on, és azt mondtam magamban:Bazz de jo játék!

Két nappal később balage eljuttatta hozzám erdeti cd-n,ekkor derült ki,hogy a játék 3 részes.Huh-mondtam magamban.Amint hazaértem, kipróbáltam,mára pedig kijátszottam.Persze ez csak az 1. epzódra, a Penumbra:Overture-re értettem, a többit még nem volt szerencsém kijátszani.Na de kezdjünk is hozzá,de előbb megragadnám az alkalamt hogy elmondjam, ez a játék éppen elég rövid(nem azé mondom, minen epizódnak több órás a játékmenete)és elég jó,hogy első videómként ennek a játéktrilógiának a végigjátszását fogom megcsinálni.De előbb az írásos teszt:

Történet:Adott egy Philip nevű 30-as éveiben járó férfi,akinek átlagos élete volt, egészen addig,amíg az anyja meghal, és ezután úgy érzi nincs célja az életének.Pár nappal később kap egy levelet az apjától, aki még a születése előtt elhagyta őt.A levél egy bankbéli széfhez vezeti,majd azt mondja, hogy kérdés nélkül pusztítsa el a benne lévő papírokat, de Philip kíváncsi lesz, és inkább a papírokat követi...Hát jobban tette volna ha az apjára hallgat... De nem lehet őt okolni...Az emberi kíváncsiság, és az hogy csak ez maradt, amiért élhet, arra kéztette,hogy felkutassa  apját, vagy legalább azt, hogy mi történt vele.A nyomokat követve grönlandra jut,(igen, Grönlandra),Ahol kishíján halálra fagy, de talál egy csapó ajtót ami egy bányába vezet...Talán jobban tette volna, ha halálra fagy...Ez egy hihetetlen jó, és magával ragadó történet, plusz a későbbi történések is színesítik,és ezek is annyira magávalragadóak, hogy az ember teljesen átérzi a fájdalmat,magányt...Ilyet utoljára a Gray Matter-ben láttam,amit othala mutatott be, ha jól emlészek.10/10

Hang/Zene:A hangok, a tárgyak koccanásai, a barikádok darabokra törése,a fegyverek hangjai mind tökéletes.Az emberek hangjai(akikből elég kevés van a játékban)is jók,apropó magyar szinkronos, ez sokat segített nekem a játékban, és fog is még.A zene közepes,inkább hangulatfestő,A főmenü zenéje nekem tetzsik,szomorkás illik a játékhoz,A játékbeli zene nagyon sokat pakol a horror hangulaton,volt hogy jobban féltem a zenétől, mint magától a szituációtól.Csak azéert adok ennyit, mert hangulatfestésből 5-ös.10/8.

Grafika:Háát.Egész jó.A játék ha jól tudom 2001-es, ahhoz képest nagyon jó.A táj, (már amennyi van)nagyon szép.A barlangok,alagutak,egyéb részletek, használható tárgyak, mind szépek.A szörnyek jó ijesztőre sikerültek,ez is volt a cél.Főleg amikor egy sötét kanyarban fordulsz be és a pofádban találod a megcsonkított, izzó szemű kutyát,az valami hihetetlen fosatós.10/7.

Játékélmény:Ez nagyon jó.Leszögezem a játék elsősorban nem az eszeveszett gyilkolásról, hanem a logikai megoldásokról szól.Ha ez valakinek nem tetszik,leszarom,nekem bejön.Viszont ettől függetlenül a horrror feeling nagyon jó,amire sokat dobnak a rémisztő helyszínek,hangok,zenék.10/9

Szavatosság:Akinek az ilyen játék bejön,az sokáig el lesz vele, de akinek nem, azis megpróbálhatná kijátszani.10/7

Összességében ez egy kíváló játék, én ajánlom mindenkinek.

Szörnyek:

Féreg:

A férgekkel futhatunk össze legritkábban, összesen kétszer.Olyan hatalmasak,hogy nem tudunk szembeszállni velük,menekülnünk kell előlük.Rengeteg feljegyzést találni róla a játék folyán.Ez is egész ijesztőre sikeredett.

Pók:

 

 

 

 

 

 

 A pókok a barlangfalakba vájt járatokban élnek, jóval nagyobbak,mint az átlag pókok.sokszor összefutunk velük a játék során,erős ellenfelek.Több feljegyzést is találhatunk, amik róluk szólnak.Tojásokból kelnek ki,amiket jobb elkerülni.

 

 

Kutya:

A kutyák az első ellenségeink a játékban.Nagyon szívósak,és magukhoz hívják társaikat,plusz erőset harapnak.Szerintem ezek Tuungrait fertőzött kutyák, de nem vagyok biztos benne.Egyébként elég ijesztő a megjelenése.

 

 

 

 

Szereplők:

Philip-ről már mindent leírtam a történetben ezért nem írnék róla.

Rőt:

Rőt az egyetlen ember a játékban.A játék felétől szinte végig  rádió kapcsolatban lesz velünk és segíti utazásunkat.Egyébként tök zakkant, furán beszél és végül arra kér hogy öljük meg őt.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bloggerek.blog.hu/api/trackback/id/tr782584100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása