Bloggerek

A Bloggerek elérthetősége: bloggerek@freemail.hu ide küldhetitek kérdés és kéréseiteket. A facebookos oldalunk pedig ez:

  http://www.facebook.com/pages/Bloggerek/304894982884549?sk=wall

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2011.01.01. 01:14 bloggerek

James Cameron's Avatar Game

 

Az avatar egy akció tps melyben nem csak navikat hanem embereket is irányíthatunk mindezt pandora gyönyörű felszínén.Az őserdőben és a felleg hegységbe is elkalandozgathatunk.Mivel nem jáccottam ki és csak keveset jácottam vele ezért nem biztos hogy minden info pontos lesz de igyekszem.Először az emberek bázisára visznek el minket ahol megkapjuk a küldetéseinket majd kieresztenek Pandora veszélyes részeire. A játékot a UBISOFT adta ki 2009-ben. Szerintem2009-hez képest a grafikája pixeles legalábbis minimum grafikán nagyon pixeles volt.Szerintem abba a hibába buktak bele a fejlesztők hogy a fa lombkoronáját még az AERIA3-as motorsem tudja szépen megjeleníteni .És éppen ezért kicsit ronda de elfogadható mert az egész játék egy nagy lombkorona.Fegyverekből is tömérdek van a játékban hát jó azért nem tömérdek de elfogadható mennyiség .

Ez még csak egy része a fegyvereknek de lehet hogy modolva van mert én nem találkoztam még ilyen fegyókkal.

 

 

 

 

                                                                 

A játékban vannak képességein a különböző fajokkal a naviknal lehet gyógyulni lehet láthatatlan lenni valamint egy nagyon erős támadása amit nem tudom hogy tudnék leírni hát valami nagy szél ami még a robot ellenfeleket is megöli.A játékban mint mondtam lehetünk navik illetve emberek ezt egy választással érhetjük el.Ez a választás úgy zajlik hogy van egy navi és egy ember barátunk a színhelyen ha az embert lőjük le akkor navik leszünk ha a navit lőjük le akkor pedig emberek állítólag a navival könnyebb a játék mint az emberrel ezt nem tudom én pozitívként és nem negatívként fogom ezt fel de döntsétek el ti magatok is.Ha navik vagyunk akkor nem szabad szétütnünk adott virágokat vagyis amelyeket szétlehet mert akkor fellázadnak ellenünk a navik és meg ölnek minket.

 

A járművekről illetve hátasokról még nem szó az embereknél van 4 fajta amikben 1 a vízi 1 a légi és 2 a szárazföldi járműveket képviseli.A naviknal van 1 hátas és egy ikrán mely a légi közlekedést hivatott képviselni. A történetre pár mondatban szeretnék kitérni mint mondtam a történet pandorán játszódik ahol egy értékes kincsért mennek az emberek melyből 1 kg az 10 millió dollárt ér de ez a kincs főként a navik élőhelye alatt található valamint a szent helyük alatt ezért az emberek ki akarják irtani a navikat és így háború lesz a két faj között.

Íme az értékelés:

Történetet már leírtam szerintem egyedi és nagyon jó. 10/10

Sajnos a játék egyik legrosszabb pontja a grafika (csak minimumon nem az én gépemen teszteltem és nem volt maximumon biztos hogy úgy sokkal szebb).Bár mai szemmel nem elfogadható nekem azért tetszik mert akinek még csak gépe sincs hozzá az le se húzhatja de azért leírom.Kicsit pixeles a ruha rá van festve az emberre elmosódott néhány helyen ronda nem mondom hogy játék közben 10 percenként a WC-re futkosunk de az Assassin's Creed 2 után ez nagyon de nagyon gyengus lett így csak 10/7.

A hangok azok valami eszméletesek nem tudom őket leírni annyira jó mondjuk nem nagyon nagy a készletük de szerintem jók.A harcoknál és a freemode közben is mám-más zenék szólnak valamint az erdőben a madarak hangjai meg a különféle teremtményeké az valami csodálatos nem tudom tovább fényezni 10/9

Az irányítás nagyon egyszerű (W)(A)(S)(D) (SHIFT) EGÉR (F) (E) (R) nem is olyan nehéz mondjuk még repülőket még nem vezettem és ikránon sem ültem de a földön menni mégis jó az autók és a ló irányítása is tökéletes aki nem tudja irányítani a karaktert az olyan béna hogy még a cipőfűzőjével se próbálkozzon. 10/10

Játékélmény: A játékélmény maximum a grafika ronthatja le de csak azoknak akiknek 6magosuk van és a Maffia 35ezredik részével játszanak akiknek hiába tetszik a játék de már a grafika láttán a kukába teszik a játékaikat én nagyon sajnálom őket mert ha nem haladna a grafika és az én gépen is elvinne mindent ami mellesleg egy szar mert 8 éves újítás nélkül akkor se lenne tragédia egy játék se.Na de vissza a játékra tele van akcióval a filmben látott helyszínek is bent vannak amik szintén csak színesítik a játék élményt. 10/9

Összességében szerintem egy jó játék egy próbát biztosan megér és aki szereti a TPS eket meg az ugrálós részeket annak bátran ajánlom.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bloggerek.blog.hu/api/trackback/id/tr172551462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SOAP 2011.01.16. 21:44:01

Ugrálás? Csak úgy megsugom ,hogy a játék közel sem fókuszál "ugrálós részekre"..:)
süti beállítások módosítása