Bloggerek

A Bloggerek elérthetősége: bloggerek@freemail.hu ide küldhetitek kérdés és kéréseiteket. A facebookos oldalunk pedig ez:

  http://www.facebook.com/pages/Bloggerek/304894982884549?sk=wall

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.11.15. 20:47 bloggerek

Call Of Duty II

Call Of Duty II:
 
Történet: Nem Nagyon sokat tudok mondani róla hiszen lényegében a World At War II (Második Világháború) szól.Átélhetjük az Oroszok az Angolok és az Amerikaiak szempontjából is a történteket de ne ilyen pearlharborra meg Midwayre gondoljatok hanem Európába visz el kalandunk. 5/4
 
 
 
Grafika: Nagyon szép a grafika bár be kell ismerni hogy néha elmosódott meg átmegy a puska a falon de tényleg a pixelekhez nem tudok hozzá szólni a maximum grafikája vetekszik az Assassin's Creed I alap grafikáját ami azért nem ki szó egy egymagosnál én most a az élekről beszélek gyengébbek kedvéért arról hogy kockás e vagy sem .A tűz is szerintem szép.És a Normandiai partraszállásos pályán mikor fölmegyünk a hegyre és lenézünk nagyon szép látvány tárul elénk.
 
Hang-zene:Én a zenével meg vagyok elégedve bár a menüzene monoton egyhangú és idegesítő de nem rövidtávon persze.A hangok hát nem nagyon vettem észre gondot de én úgy éreztem hogy a Lee-Field hangja kicsit hasonlít a Kar 98-éra de szerintem a Kar kicsit nagyobb kaliberű úgyhogy mégse lehet egy gyikfing hangja már bocsánat de lehet rosszul mondtam ne haragudjatok ha rossz rég COD II-tem ugyhogy elnézést.De mondom más bajom nincs vele. 5/4.5
 
Játékélmény:Szerintem kiváló játék én 1x vittem végig de neki fogok állni még egyszer szerintem próbáljátok ki én csak ajánlani tudom mindenkinek akinek tetszik a második világháború annak még jobban fog tetszeni nekem a kedvenc COD-om.Ja és nem azért vittem csak egyszer végig mert rossz unalmas azért mert kicsit nehéz is de nem túlzottan pont jó. 5/5
 
Hát összességében a Call Of Duty II egy kiváló játék persze a maga korához képest 5/4.5
 
A játékról:Ezt a játékot az Activison adta ki mint minden COD-ot kivéve a 3-at és az 5-öt.
Ez a játék egy akció játék  FPS nézetbe. Mint azt már leírtam hogy a második világháborút viszi végig a játék az angolok amerikaiak és az oroszok szemszögéből és mint tudjuk az angoloknak és az amerikaiaknak valamint az oroszoknak más más fegyverei vannak és ezt a játék kiválóan szemlélteti.Valamint az ellenségtől akik a németek el lehet venni a fegyvert és így a német fegyverarzenál egy részével is oszthatjuk az ellent. Nagyon változatosak a helyszínei a játéknak.El kalandozgathatunk Oroszországba Egyiptomba Franciaországba és még megannyi helyre.Mivel FPS és nem TPS játék ezért fedezékharc nincsen de nem is kell ha valaki kiváló alakítja a játékban szereplő katonát akkor neki nem kell fedezékharc azért sem mert az (E) és a (Q) gombbal jobbra és balra kihajolhatunk ami nagyon nagy előny de a németek így is előszeretettel lőnek minket fejbe.Életcsík nincs a játékba ehelyett az Activision egy olyan megoldással állt elő amit a mai játékok szinte mindegyikében megtalálhatunk ez pedig a gyógyulás igaz kicsit irreálisan gyorsan meggyógyulunk akkor is ha már csak egy golyó kellene a testünkbe és akkor azt írja ki a játék hogy (Hurt Get Over) valamint mielőtt meghalnánk elkezd olyan vörös lenni a képernyő ugyanis nem hülyeségből mondom de bevérzik a szemed.Amúgy ez a gyógyulásos élet úgy múködik hogy eggyre jobban elkezd vörösödni a képernyő majd mikor kiírja azt hogy Hurt Get Over és mégegyszer eltalálnak akkor azonnali halál.Valamint a fegyvereknek van egy mellék támadásuk melyet a (SHIFT) gombbal érhetünk el mely a puskáknál a tussal üt de pisztolynál már a tárral üti le az ellenfelet.A fegyverek is elég változatosak.Felsorolnék néhányat.
BAR:
 
 
 
 
Nagy tűzerejű automata gépfegyver olyan erős mint egy puska de még is 20 golyót tartalmaz egy tárában nekem ez a második kedvenc fegyverem és a játék második legerősebb fegyvere.
 
 
 
 
 
Bren LMG:
A játék legerősebb fegyvere erősebb mint a BAR és nem 20 hanem 30 golyó van a tárába .Valamint a tusával egyből megölhetjük az ellenfelet de nagyon lassan üt kétség kívül ez a legjobb fegyver a COD 2-be.És még pontos is nem nagyon de ha egyesével lövünk vele akkor pontos de ti most biztos itt ugrálnátok hogy miért lőnénk egy automata fegyverrel egyesével mert olyan erős hogy eggy lövéssel leterít mindenkit.
 
Puskák:
 
LeeEnField:
 
 
 
 
Személy szerint ez a kedvenc puskám mert jó célzója van erős és nagyon pontos van ennek egy sniper testvére a LeeEnField Scope az nagyon távolra hatásos fegyver és az újratöltése sem macerás mert csak ki kell venni az üres tárat majd betenni a telit és kibiztosítani 
 
 
 
 
 
 
 
Kar98:
 
Ez a német fegyverarzenál egy legismertebb tagja. Erős pontos de nem annyira mint a LeeEnField .Az újratöltése ugyanolyan mint a LeeEnField-é kiveszed beteszed biztosítod.
 
Ezen a két puskán kívül még van jó pár de azokat inkább nem írom le.
 
A játékban használhatunk még légvédelmi ágyút egy pályán és használhatunk MG-42-t is.
Én többet nem szeretnék mondani akinek kérdése van ezzel kapcsolatban akkor várom    e-mailba a blogon fenn van az e-mail címem. 
És végül itt az intrója is ha valaki nem látta volna akkor itt van kedvcsinálónak sziasztok.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bloggerek.blog.hu/api/trackback/id/tr112451043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása